За нас

Неустоимият вкус и силната емоционална връзка с традициите на българския бит са в основата на успеха на точените кори, бутер тестото, тестото за питки, пици и мекици и замразените баници „За цялата фамилия“. С характерния си аромат и текстура те събуждат сетивата за вкусната баница, приготвена от баба с много любов и желание.

Точените кори се развиват динамично през последните години, като марка Фамилия е неоспорим лидер на пазара в тази категория и предлага отличен баланс между цена и качество.

За периода на своето развитие Фамилия успява да се наложи като лидер по отношение на обема на реализираната готова продукция в категорията на точените кори. Традиционният вкус, постоянното добро качество, удобната разфасовка и достъпната цена са сред преимуществата на марката.

Брандът се превръща в символ на домашния уют и традиция при приготвянето на ястия за семейната трапеза.

Портфолиото на бранда е съобразено с вкусовите предпочитания на българите, като марката предлага продуктите си в удобни и големи разфасовки, подходящи за голямо семейство.

Всеки от продуктите е съобразен с традициите в българската кухня, пазени от старите баничари. Всяка рецепта е специфична за определен район на страната и е изготвена след множество консултации с майсторите в занаята.

През годините брандът се наложи като символ на продукти, които събират около семейното огнище цялото семейство за незабравими моменти заедно.

Брандът има за цел да съхрани традиционните рецепти за бъдещите поколения, като поддържа постояно добро качество на продуктите и достъпни цени. Предлагайки рационални и разумни решения на съвременната домакиня, марката залага на незабравимото емоционално изживяване, обвързано с българските традиции и бит.

Стратегията на марката следва пазарните тенденции, но се старае да запази най-важното за своите потребители, а именно традицията и предаваните от поколения на поколения рецепти.

2000

Фамилия пуска на пазара първия си продукт – фини точени кори.

2008

Навлиза в нова, динамично развиваща се пазарна ниша– баници от точени кори.

2009

Започва да предлага замразени банички в седем разновидности, подбрани според вкусовите предпочитания на българския потребител.

2010

Лансира на пазара тесто за питки, пици и мекици, наложени баници със сирене и сирене и спанак.

2011

Извършва цялостен редизайн на бранда. Обособява серията продукти „По рецепти от старата пекарна”.

2012

Заснема се нова телевизионна реклама за традиционната серия „По рецепти от старата пекарна“.

2014

Опаковката на фините точени кори се заменя с фрешпак опаковка, която запазва по-дълго свежестта и еластичността на корите и е по-удобна за използване.

2016

През март се пуска на пазара типовото тесто за пици, питки и мекици.

2016

През септември излиза на пазара Фамилия домашна кора на сач, която наподобява домашно точените кори за баница.

2016

През октомври се прави редизайн на корите и тестото от марка Фамилия.

2017

През февруари е създадена нова комуникация за марка Фамилия под слогъна „Баба одобрява“.

2017

През април се пуска на пазара Фамилия Макси 800гр, а през юни и новите Фамилия за баклава.

2017

През юли стартира уебсайтът на марка Фамилия, който позволява по-добра комуникация с крайните потребители.